Alla inlägg den 11 maj 2011

Av kaosellerinte - 11 maj 2011 20:45

Nu skall sockret i mängder bort från mitt liv.. Tittar på runda magen.. Hmm.. Cyklat över milen idag och gått dagens runda på en timme.. Tredje dagen i rad..


När jag ändå är igång och skryter, har även bokat besiktningstid till bilen och avbokat tidningsprenumerationer.. :-)


Men är nog ganska bra att hålla igång, behöver det för att inte dra igång hjärnan.. Tänker för mycket ibland, är medveten om det..

Av kaosellerinte - 11 maj 2011 13:23

För några år sedan så förändrades livet drastiskt, en del av de tankar som fanns då kommer tillbaka ibland. Många funderingar. Så är det väl för alla ibland, jag hoppas det. Försöker att skriva av mig, att planera och få allt kring mig att funka. samlar ihop mina tankar utan att fundera för mycket. Ganska liten men jävligt stor samtidigt.



Ovido - Quiz & Flashcards