Alla inlägg under november 2009

Av kaosellerinte - 27 november 2009 14:20

Plockade kantareller igår..Intressant att det går i november..


Har tillbringat mycket tid med mannen jag älskar, vi behövde det verkligen både han och jag.. Planerar framtiden.. Det tar lite tid just nu, vi har mycket att ta ställning till..


Snart helg, gissa vem som äntligen är ledig en helg.. Så otroligt skönt..


Kram

Av kaosellerinte - 22 november 2009 15:08

Vill någon besöka mig? Vill någon se min lilla stuga innan jag flyttar? Jag försvinner snart härifrån.. Möbel efter möbel åker till återvinningen.. Pryl efter pryl åker ut.. Britney och jag röjer, passar på när jag inte har bebisen hos mig.. Det regnar ute och livet är som vanligt, lite smårörigt..



Av kaosellerinte - 22 november 2009 09:32

Visst är det häftigt att vara sig själv och tycka om det. Att hitta litteraturen och musiken som gör en stor och stark.. Skrattande


Idag skall det städas, det behövs.. Är ledig, min enda lediga dag den här veckan..


Kram

Av kaosellerinte - 20 november 2009 18:39

Vet inte riktigt varför jag bloggar.. Kan lika gärna skriva dagbok.. Stänga huvudet för andra..


Ta hand om er..

Av kaosellerinte - 19 november 2009 18:47

Just nu känns det som i bilderboken.. Jag jobba jobba jämt.. har av någon underlig anledning ont i ena vaden, kanske får det när man går mycket..


Idag har jag i alla fall påbörjat arbetet med mina nya uppgifter, kommer att bli en stor utmaning men ändå väldigt häftigt att få testa något nytt.. Det kommer verkligen att bli helt annorlunda saker mot vad jag är van att jobba med, spännande värre..


Kram

Av kaosellerinte - 18 november 2009 13:59

Mycket att fundera på, fullt av tankar.. Någon som vill veta vad som händer?

Av kaosellerinte - 18 november 2009 11:32

Önskar att en del såg annorlunda ut, att det fanns saker som jag kunde påverka hos andra. Vet att det inte går men visst hade det varit underbart. Den senaste veckan har jag fått svar som har gett fler frågor. Men det är väl så livet fungerar.



Av kaosellerinte - 14 november 2009 10:53

Händer en del i livet nu.. väldigt mycket som kommer att bli annorlunda.. Skrattande


Jag är nöjd med livet, efter ett samtal med Maria igår blev det ännu mer tydligt.. Jag har fattat rätt beslut och äntligen börjar det visa sig.. Jag sitter på jobbet som vanligt och pysslar lite.. Alltid något att göra..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards