Alla inlägg under oktober 2009

Av kaosellerinte - 29 oktober 2009 13:40

Funderar på att fira födelsedag. Vill någon fira med mig? Att jag fyller år om 4 månader kan inte hindra..

Av kaosellerinte - 29 oktober 2009 11:50

En bebis till i familjen, en liten flicka till.. Underbart! Tusen kramar till Stora A, P-Å och bebisen..

Av kaosellerinte - 29 oktober 2009 06:48

Tankarna om att avsluta min blogg finns igen.. Vet inte varför jag skall skriva längre..


Tittar ut över ängarna och konstaterar att livet är speciellt.. Att det är konstigt.. Men vem i helvete bryr sig egentligen?

Av kaosellerinte - 28 oktober 2009 20:04

Saker att ta ställning till.. Önskar jag fick älta lite..Obestämd

Av kaosellerinte - 28 oktober 2009 14:32

Skall kolla lägenhet idag. Läskig känsla. Många människor runt omkring. Men men..


En fin kväll igår. Tillbringar kvällarna med korsord och mannen jag älskar. Mörkt utanför huset men ljust i hjärtat..

Av kaosellerinte - 26 oktober 2009 17:14

Lever och gör det bättre och bättre för var dag som går. Blev många asgarv ihop med min pojkvän igår framför korsordet, mysigt att få läsa korsord ihop. Lever för alla glädjestunder. Visst är det häftigt att andas tillsammans md någon som låter en andas även på egen hand. Man växer och lär sig nya saker.


Jobbat idag, konstigt jobb jag har egentligen. Väldigt lite som handlar om det jag faktiskt är utbildad för. Idag har det bland annat handlat om att hitta ett bibliotek nära en fontän.Skrattande


Röjer igen, massor att slänga och bestämma om. Dags för fler flyttkartonger..


Kram

Av kaosellerinte - 25 oktober 2009 14:25

Nu försvinner så mycket ur mitt liv.. Skall åka och köpa flyttkartonger snart.. Tror att det behövs, mina kartonger räcker inte till att packa i.. Vem vill bära?


Katterna myser med matte, två små sötnosar som håller matte sällskap när hon lastar bilen och som ligger under täcket när hon får ett utbrott.. Vad hade jag gjort utan mina små älsklingar?

Av kaosellerinte - 25 oktober 2009 12:15

Säckar överallt.. Var skall jag bo? Vem är jag och vem vill träffa mig?


Tittar på allt jag äger, sorterar och rensar.. Tar på krafterna, ni anar inte.. Någon som vill hjälpa till?

Ovido - Quiz & Flashcards