Alla inlägg under juli 2009

Av kaosellerinte - 30 juli 2009 20:24

Slitit i massa timmar och känner att jag lever.. Pratat med så många människor och fått många positiva kommentarer. Idag blev det tyvärr ingen buss, var tvungen att köra bil men snart får jag nöjet att åka med bussen och kolla läget lite.. :-)


Jag saknar dock en av mina närmaste vänner väldigt mycket just nu. Han är så viktig för mig och vi ses så sällan. Vi behöver träffas och bara snacka massa dynga.


Tusen kramar till er alla

Av kaosellerinte - 29 juli 2009 20:53

fan vad skönt det känns efteråt..


Jag är fri, har aldrig haft samma känsla som jag har nu. Kommer att ha min mobil avstängd väldigt mycket, ingen behöver kunna nå mig dygnet runt. Mycket är omvärderat i mitt liv, jag lever och älskar att göra det på mitt sätt. Mitt liv är vackert och lite udda men tänker leva det fullt ut nu. Det innebär att jag stänger mitt hjärta, min själ och mina tankar för så många som möjligt nu. Ta hand om er!


Kram

Av kaosellerinte - 28 juli 2009 20:21

Jag har jobbat hela dagen, många timmar blir det. Kul men riktigt tungt. Dock har det hänt lite som gjort att jag omvärderat en människa i mitt liv, jag tänker inte acceptera situationen längre. Det dök upp en annan människa som fick upp mina ögon och fick mig att inse att världen inte alls ser ut som jag hade hoppats. Svårt att förstå vad jag menar, jag vet men kan inte vara annat än kryptisk just nu på grund av andras åsikter. Ni som känner mig kan ju alltid fråga, ni andra får vänta tills allt är lugnt. Vet bara att det kommer att bli mycket buss för min del framöver.


Stor dag på fredag, känner mig förberedd. Jag har varit ute en sväng nu och fixat lite, hoppas att allt blir som jag har tänkt mig.


Ta hand om er, jag tänker läsa Nemi och bara andas nu.


Kram

Av kaosellerinte - 27 juli 2009 20:32

Första arbetsdagen, ber redan nu om ursäkt för alla eventuella stavfel. Jag har slitit hysteriskt, får vara glad att alla är så lugna och väntar på sin tur. Men just nu känner jag mig helt tom. Helt slut.


Sitter med mina båtar, radiosporten och tänker sova snart. Har träffat så otroligt mycket folk idag, lånat ut hundratals böcker.


Skriver mer i morgon, förhoppningsvis funkar hjärnan igen då. Nu vill kudden ha sällskap.


Kram

Av kaosellerinte - 27 juli 2009 13:54

nja knappast men har under snart två månader haft den ena besattheten efter den andra.. först var det salta kex, dygnet runt.. sedan var det vaniljglass med chokladsås, gärna mitt i natten och många potioner.. och nu är det salta båtar som gäller.. kan leva på dem dygnet runt..


Så vad tror ni?


Kram

Av kaosellerinte - 26 juli 2009 19:49

Har idag träffat mina vänner J och I. Var ute på picknick med J och på vägen till picknickstället hittade vi flera kilo kantareller. En hel påse full, trodde inte att det var möjligt.


I kom förbi med lilla C, hennes älskade barnbarn. Till skillnad från min lilla A så är C lång och smal. Men alla bebisar är olika. :-) Så himla kul med besök i mitt lilla paradis.


I morgon börjar jobbet, skall bli roligt att låna ut lite böcker igen. Får hoppas att jag får sova i natt, behöver det. Kanske kommer alla tankar och minnen att sakta men säkert försvinna. Just nu har jag mest ett stort behov av att diskutera livet med M och B. Tre veckor kvar innan M är tillbaka, saknar massor.


Pärlor kan man roa sig mycket med, har gjort flera små meningslösa plattor. :-) Men kul är det..


Ta hand om er, jag tänker ta hand om mig mer än ni anar. Jag är värd så himla mycket frid i mitt liv nu, vill slippa all skit som jag fått. Jag lever mer än ni anar, kanske är ni alla redo att läsa min bok så småningom. Mycket sorg men så mycket lycka.


Kram



Av kaosellerinte - 26 juli 2009 10:03

Jag älskar mitt liv mer än ni kan ana men det är tufft ibland. Har knappt sovit i natt, många minnen som gör sig påminda men som skall bort nu. Behöver känna att mitt liv börjar om nu och att jag faktiskt är värd att må bra. Sitter med mina pärlplattor och väntar på att min underbara vän J skall komma hit. Skall bli kul att träffa henne igen, det var länge sedan.


Utanför huset går världens sötaste lilla föl, jag älskar att vara bland djuren. Det är så mysigt. Det föddes igår och är en liten hingst.


Snart börjar jobbet igen, skall bli skönt natt komma tillbaka igen även om jag vill att M oxå skall vara på plats. Sånt otroligt behov av att bara andas igen och ingen kan hjälpa mig med det så bra som han. Tror att det är för att han faktiskt inte anstränger sig utan bara är.


Tusen kramar

Av kaosellerinte - 25 juli 2009 20:56

Äntligen är jag tillbaka. Nu tänker jag vara den jag är. Att köpa pärlor, låna mangaböcker och hänga ut genom bilfönstret och vråla dåliga sommarhits. Jag är en fantastisk människa, eller hur? Jag älskar mig själv väldigt mycket.


Har idag fått röja den mysiga trädgården som min vän har. Vi har slitit i flera timmar men hade jättekul. Jag har även fått testa massa leksaker i en jättestor leksaksaffär. Ville ha mycket men det blev en ny gormiti. Är man beroende av dem så är man.


Efter ett skumbad så väntar nu en nybäddad säng och godis. Härligt!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards